BEVERWIJK – Donderdagmiddag heeft rond 14.25 uur een verkeersongeval plaatsgevonden op de Watermolen in Beverwijk.

Op een rotonde kwamen twee voertuigen met elkaar in botsing. Door de aanrijding werd een van de inzittenden nagekeken door ambulancepersoneel. Vervoer naar het ziekenhuis bleek niet noodzakelijk.

Volgens de eerste informatie is het ongeval ontstaan door een voorrangsfout. De betrokken voertuigen liepen schade op.